Uszczelniacz wału tył Cummins L10-M11

Wysokiej klasy simering określany także jako uszczelniacz wału korbowego stanowi pierścień, który jest wykonany ze specjalnie dobranego tworzywa. Materiał ten jest odporny na działanie wielu negatywnych czynników zewnętrznych, a także dużej siły odśrodkowej, powstającej w trakcie działania wału korbowego.

Prawidłowo założony uszczelniacz wału korbowego jest pierścieniem, którego głównym zadaniem jest zabezpieczenie miejsca styku wszystkich ruchomych elementów, jakie znajdują się na wyżej wymienionym wale korbowym. To niewielki element, montowany, zarówno w maszynach budowlanych, jak i w sprzęcie rolniczym. Simering wału korbowego gwarantuje szczelne zabezpieczenie miejsca styku, a także wszelkiego typu elementów ruchomych, znajdujących się na wale korbowym. Warto pamiętać, że uszczelniacze wału przód i tył, zamontowane w sposób nieprawidłowy, mogą prowadzić do wycieku oleju, a w konsekwencji uszkodzenia mechanicznego silnika. Oryginalny uszczelniacz wału, który można wygodnie zamówić za pośrednictwem naszego sklepu internetowego, nie nastręcza żadnych trudności w jego montażu i demontażu. Czynność ta nie wymaga posiadania specjalistycznych narzędzi czy też umiejętności z zakresu mechaniki pojazdowej.

  1. Uszczelniacz wału przód Perkins 100 / 400 OEM
    Uszczelniacz wału przód Perkins 100 / 400 OEM
    65,00 zł 52,85 zł
    Na zamówienie
  2. Uszczelniacz wału przód Perkins 1104D / 1106D OEM
    Uszczelniacz wału przód Perkins 1104D / 1106D OEM
    69,00 zł 56,10 zł
  3. Uszczelniacz wału przód Perkins 700 OEM
    Uszczelniacz wału przód Perkins 700 OEM
    109,00 zł 88,62 zł

Uszczelniacz wału korbowego- podstawowe funkcje

Uszczelniacz wału przód Cummins 4BT-6BTOsoby, które zastanawiają się, dlaczego uszczelniacz wału, odpowiada za prawidłowe działanie silnika, powinny mieć świadomość, że jest to element, który eliminuje wycieki od strony rozrządu. Wykonany bardzo starannie simering wału zapobiega zabrudzeniu paska rozrządu, co mogłoby mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie całego układu korbowego. Zabrudzony pasek rozrządu bardzo często ulega zerwaniu, co doprowadza do poważnej awarii silnika, wymagającej natychmiastowego usunięcia. Warto pamiętać, że uszczelniacz wału przód i tył, który można znaleźć w naszej ofercie, jest odpowiedzialny za utrzymanie oleju silnikowego w odpowiednim miejscu. Zapobiega to powstawaniu intensywnych wycieków wyżej wymienionego oleju, odpowiedzialnych za awarię jednostek napędowych, montowanych w maszynach rolniczych i sprzęcie budowlanym. Atestowany i certyfikowany uszczelniacz może być instalowany w urządzeniach marki Deutz, Perkins, Cummins, Bobcat, Kasu, Komatsu New Holland John Deere Volvo czy Zeppelin.

Warto również przeczytać: Filtr powietrza w maszynach rolniczych musi zawsze być sprawny

Niezawodny w działaniu uszczelniacz wału korbowego to bardzo ważny element, który zapobiega powstawaniu poważnej awarii silnika czy też obfitemu wyciekowi oleju silnikowego. Produkt ten można dopasować do modelu posiadanej maszyny budowlanej czy też pojazdu mechanicznego, wykorzystywanego w branży rolniczej.