Wielorowkowe

Kupuj wg
Opcje zakupów
Producent
Zobacz jako Siatka Lista

Produkty 11

na stronę
Ustaw kierunek malejący
  1. Pasek wentylatora Cummins QSB6.7
    Pasek wentylatora Cummins QSB6.7
    58,00 zł 47,15 zł
    Na zamówienie
  2. Pasek wielorowkowy Cummins ISL / ISC
    Pasek wielorowkowy Cummins ISL / ISC
    70,00 zł 56,91 zł
    Na zamówienie
  3. Pasek wielorowkowy Cummins ISL / ISC
    Pasek wielorowkowy Cummins ISL / ISC
    100,00 zł 81,30 zł
    Na zamówienie
  4. Pasek wentylatora Cummins
    Pasek wentylatora Cummins
    90,00 zł 73,17 zł
    Na zamówienie
  5. Pasek wentylatora Cummins
    Pasek wentylatora Cummins
    60,00 zł 48,78 zł
    Na zamówienie
  6. Pasek wentylatora Cummins
    Pasek wentylatora Cummins
    79,00 zł 64,23 zł
    Na zamówienie
  7. Pasek wentylatora Cummins 4BT / 6BT
    Pasek wentylatora Cummins 4BT / 6BT
    65,00 zł 52,85 zł
    Na zamówienie
  8. Pasek wentylatora Cummins QSC / ISC
    Pasek wentylatora Cummins QSC / ISC
    65,00 zł 52,85 zł
    Na zamówienie
Zobacz jako Siatka Lista

Produkty 11

na stronę
Ustaw kierunek malejący

Sklep internetowy Inter Machines poleca paski wielorowkowe do maszyn budowlanych i rolniczych. Naszym klientom dostarczamy wyłącznie najlepsze produkty. Oferowane przez nas części do silników pochodzą od sprawdzonych producentów, takich jak Bosch czy Dayco. Posiadamy w sprzedaży paski wieloklinowe do maszyn budowlanych i rolniczych takich marek jak JCB, John Deere, Case, Cummins.

Co to jest i za co odpowiada pasek wielorowkowy?

Pasek wielorowkowy (inaczej wieloklinowy) napędza osprzęt silnika. W przeciwieństwie do zwykłego paska klinowego może przekazywać napęd do wielu podzespołów jednocześnie. Paski wielorowkowe mogą napędzać między innymi:

  • alternator,
  • pompę wspomagania układu kierowniczego,
  • pompę cieczy chłodzącej,
  • sprężarkę układu klimatyzacji.

Pasek wieloklinowy jest trwalszy, cieńszy i elastyczniejszy od klinowego. Fakt, że pasek wielorowkowy jest cieńszy od zwykłego przekłada się na mniejsze naprężenia w czasie poruszania się na kołach pasowych.

Objawy uszkodzenia i zużycia paska wielorowkowego

Paski wielorowkowe zużywają się podczas eksploatacji. Guma, z jakiej są wykonane, ściera się. Może też zacząć kruszeć ze starości. Pasek wieloklinowy ulega również uszkodzeniu na skutek kontaktu z olejem silnikowym, smarem itp. Negatywny wpływ na jego trwałość i żywotność ma także wysoka temperatura.

Jakie są objawy uszkodzenia lub zużycia paska wielorowkowego? O uszkodzeniu lub zużyciu paska wieloklinowego mogą świadczyć:

  • metaliczne szumy,
  • głośne piski,
  • stukanie spowodowane dostaniem się do paska jakiegoś ciała obcego, na przykład małego kamienia.

O konieczności wymiany paska wielorowkowego może również świadczyć jego stan wizualny. Wymiana jest konieczna jeśli zauważymy na jego powierzchni przetarcia, pęknięcia, dziurki itp.

W ofercie sklepu internetowego Inter Machines znajdują się również paski klinowe oraz paski rozrządu.

Copyright © 2018 Inter Machines S.C.