Wały korbowe

Wał korbowy to element układu tłokowo-korbowego, którego zadaniem jest zamiana ruchu posuwistego tłoka oraz korbowodu w ruch obrotowy. W wyniku tej zamiany dochodzi do wytworzenia momentu obrotowego, który jest przenoszony na koło zamachowe. Sklep internetowy Inter Machines oferuje wały korbowe do silników maszyn budowlanych i rolniczych Deutz, Perkins, Caterpillar, Cummins, JCB, Massey Ferguson. W naszej ofercie znajdują się wały korbowe takich producentów jak Perkins, Deutz, Cummins, OE Germany, KM Products.

Produkty 1-30 z 54

Ustaw kierunek malejący
na stronę
Strona
Zobacz jako Siatka Lista
Kupuj wg
Opcje zakupów
Producent
Zastosowanie
  1. Tulejka wału korbowego Caterpillar 3176 / C9 / C11 / C12 / C13-tył
  2. Tulejka wału korbowego Caterpillar 3176 / C10 / C12 / C13 -przód
  3. Wał korbowy Caterpillar C11
  4. Wał korbowy Caterpillar C9
  5. Tulejka wału korbowego Perkins 403C-11 / 403D-11 STD
  6. Wał korbowy Perkins 403D-11 OEM
  7. Tulejka wału korbowego Perkins 103-10 Caterpillar 3003 +0,25mm OEM
  8. Tulejka wału korbowego Perkins 103-10 Caterpillar 3003 +0,50mm OEM
  9. Wał korbowy Cummins 4B3.9 / QSB4.5
  10. Wał korbowy Cummins 4BT
  11. Wał korbowy Cummins 6BT
  12. Wał korbowy Cummins 6CT / QSC
  13. Wał korbowy Deutz BF6L913
  14. Wał korbowy Deutz F6L913 / BF6L913
  15. Wał korbowy Deutz F4L912
  16. Wał korbowy Deutz F6L912
  17. Wał korbowy Deutz F4L912
  18. Wał korbowy Deutz / MWM D226 / TD6 226
  19. Wał korbowy Deutz BF6M2012 / BF6M2013
  20. Wał korbowy Deutz TCD2012 / TCD6.1
  21. Wał korbowy Deutz TCD2012 L04

Produkty 1-30 z 54

Ustaw kierunek malejący
na stronę
Strona
Zobacz jako Siatka Lista

Wał korbowy - jeden z najistotniejszych elementów silnika spalinowego

Wał korbowy to jeden z najważniejszych elementów silnika spalinowego. Dzięki zamianie ruchu posuwistego w ruch obrotowy możliwe jest przeniesienie wytwarzanej w czasie zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej energii do układu napędowego. Energia ta napędza pojazd.

Wał korbowy obraca się ze stosunkowo dużą prędkością, a do tego jest poddawany dużym obciążeniom. Z tego względu musi być perfekcyjnie wyważony i bardzo wytrzymały oraz musi mieć zapewnione odpowiednie smarowanie.

Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij