Koła rozrządu / Pasowe / Wieńce

W ofercie sklepu internetowego Inter Machines znajdują się również koła rozrządu, tulejki i łożyska kół rozrządu, tłumiki drgań, koła zamachowe oraz wieńce, a także wiele innych części do silników maszyn rolniczych i budowlanych. Polecamy między innymi kolektory wydechowe i ssące, panewki wałka rozrządu, chłodnice oleju, broki, bloki silnika, cewki gaszenia i nie tylko. Nie wiesz, jaką część wybrać? Skontaktuj się z nami. Specjaliści Inter Machines pomogą Tobie wybrać odpowiednie części do Twojej maszyny budowlanej lub rolniczej.

Filtr  
Kategoria  
Producent  
Zastosowanie  
Cena  
Opcje zakupów
Producent
Zastosowanie

Produkty 1-30 z 64

Ustaw kierunek malejący
na stronę
Strona
Zobacz jako Siatka Lista
  1. Piasta koła pośredniego Perkins 1000 / 1100 Caterpillar 3054 / C6.6 OEM
  2. Tłumik drgań Cummins K19 / KTA19
  3. Tulejka koła pośredniego Perkins
  4. Tulejka koła pośredniego Perkins 1004 /1006 OEM
  5. Koło zębate rozrządu na wał korbowy Cummins 4BT / 6BT
  6. Koło zamachowe Deutz TCD2013 4V OEM
  7. Wieniec koła zamachowego Cummins 4BT / 6BT Z-159
  8. Koło zębate pompy wtryskowej Perkins 1100 Cat C4.4 C6.6 OEM
  9. Tłumik drgań Deutz BF6M1013 TCD2013 L06 2V
  10. Wieniec koła zamachowego Deutz FL1011 /FL2011 Z-110 (16mm)
  11. Wieniec koła zamachowego Deutz FL1011 / BFL1011 Z-133 (9mm)
  12. Tulejka koła pośredniego rozrządu Deutz FL912/ FL913
  13. Koło pasowe Deutz F4L912 / F5L912 / F6L912 / F6L913 (3 rowki)

Produkty 1-30 z 64

Ustaw kierunek malejący
na stronę
Strona
Zobacz jako Siatka Lista

Caterpillar, Deutz, Perkins, Cummins, JCB

Oferujemy koła pasowe i rozrządu oraz wieńce koła zamachowego do silnika maszyn budowlanych oraz rolniczych od najbardziej znanych producentów, m.in. Caterpillar, Deutz, Perkins, Cummins, JCB i innych. Koło pasowe to jedna z części przekładni pasowej, na którą nakładany jest pas napędowy. Służy ono między innymi do napędzania pompy wody, wentylatora silnika, kompresora klimatyzacji oraz sprężonego powietrza.

Objawami uszkodzenia koła pasowego mogą być większe drgania czy też głośniejsza praca paska wielorowkowego, a finalnie zerwanie paska, co wiąże się z poważnymi konsekwencjami, takimi jak przegrzanie silnika.

Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij