Paski

Oferujemy paski rozrządu, klinowe, wielorowkowe do silników maszyn budowlanych i rolniczych. W asortymencie sklepu internetowego Inter Machines dostępne są paski do takich maszyn jak Caterpillar, Cummins, Deutz, JCB, John Deere, Massey Ferguson, Perkins, Mitsubishi, Volvo, Yanmar i nie tylko. Oferowane przez nas części do silników maszyn budowlanych i rolniczych pochodzą od najlepszych, sprawdzonych dostawców. Posiadamy w sprzedaży paski klinowe, wielorowkowe, rozrządu takich niezawodnych producentów jak Bosch, Contitech, Gates, Dayco.

Filtr  
Kategoria  
Producent  
Zastosowanie  
Cena  
Opcje zakupów
Producent
Zastosowanie

Produkty 1-30 z 55

Ustaw kierunek malejący
na stronę
Strona
Zobacz jako Siatka Lista
  1. Pasek klinowy Perkins 100 / 400
  2. Pasek klinowy Deutz FL1011 / BFM2011 / BFM1013
  3. Pasek wentylatora Cummins QSB4.5 / QSB6.7 / QSC8.3
  4. Pasek wentylatora Cummins QSC8.3 Case Maxxum
  5. Pasek wentylatora Cummins
  6. Pasek klinowy Deutz FL912 / FL913 / BFL913
  7. Pasek klinowy Deutz FL912 / FL913
  8. Pasek rozrządu + rolka Deutz FL1011 / FM1011 / BFL1011 / BFM1011
  9. Pasek wielorowkowy John Deere 4045 / 6068
  10. Pasek klinowy Deutz FL413 / FM1011 / BFM1013
  11. Pasek klinowy Deutz BFM1013 / TCD2012 / TCD2013
  12. Pasek klinowy Deutz FL912 / FL913 (Zestaw 2szt)
  13. Pasek klinowy Deutz FL912 / FL913
  14. Pasek klinowy Deutz BFM1013
  15. Pasek klinowy Deutz BFM1013

Produkty 1-30 z 55

Ustaw kierunek malejący
na stronę
Strona
Zobacz jako Siatka Lista

Co to jest pasek rozrządu?

Zadaniem paska rozrządu jest przenoszenie napędu z wału korbowego na wałek lub wałki rozrządu. Inaczej mówiąc, służy on do napędzania wałka rozrządu oraz jego synchronizacji z wałem korbowym. Zerwanie paska rozrządu może doprowadzić nawet do uszkodzenia silnika, dlatego tak ważne jest, aby wymieniać go w odstępach czasowych i po określonym przebiegu, zgodnie z zaleceniami producenta maszyny budowlanej lub rolniczej.

Pasek klinowy i wielorowkowy - zadania

Paski klinowe i wielorowkowe (wieloklinowe) służą do napędzania poszczególnych elementów silnika. Pasek klinowy napędza pojedynczy element, na przykład alternator. Z kolei paski wielorowkowe umożliwiają napędzanie kilku podzespołów jednocześnie, na przykład:

  • pompy wspomagania hydraulicznego układu kierowniczego,
  • sprężarki układu klimatyzacji,
  • pompy cieczy chłodzącej,
  • alternatora.

Objawem zużycia paska klinowego są charakterystyczne głośne piski. Wówczas należy go jak najszybciej wymienić na nowy.

Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij